• Gratis levering vanaf 30 € - Installatie van toestellen kunt u tijdens het bestellen bijboeken

Bezoek van een technicus boeken

  1. 1
    Selecteer apparaat
  2. 2
    Omschrijf het probleem
  3. 3
    Kies een datum
  4. 4
    Aanmelden
  5. 5
    Samenvatting
  6. 6
    Bevestiging
Let op !! - Het is niet mogelijk om online een afspraak te maken voor een herstelling tegen vaste prijs. Bel hiervoor naar 02 451 16 16. - Het is niet mogelijk om een herstellingsafspraak te maken voor stofzuigers. - Als u een herstelling voor meer dan 1 toestel wenst, gelieve dan meerdere herstellingsaanvragen in te geven.

Werd uw toestel al geregistreerd? (Optioneel)

Als het toestel al in uw Miele account staat geregistreerd kunt u eenvoudig vanuit het toesteloverzicht een herstellingsafspraak voor uw geregistreerde toestel maken. U moet hiervoor aangemeld zijn.
Aanmelden

Waar bevindt het toestel zich?

* Verplichte velden

Toesteltype

Als u het serienummer opgeeft, is de kans dat onze technicus het euvel in één keer kan verhelpen het grootst. U kunt ook het producttype gebruiken om de herstelling te boeken. Deze vindt u terug op het typeplaatje van het toestel. Een volledige en gedetailleerde foutomschrijving zal ervoor zorgen dat de technicus de juiste onderdelen bestelt voorafgaand het bezoek. Houd er rekening mee dat de optie "Reparatie tegen vaste prijs" niet kan worden aangevraagd via de online service aanvraag. Onze Contact Center-adviseurs kunnen hiervoor een afspraak maken op het nummer 02 451 16 16. Als het toestel onder garantie valt, vergeet dan niet een aankoopbewijs voor te leggen aan onze Miele collega’s.

Kleine producten worden niet ondersteund

Serienummer
Hotline
0123 / 456789012