De WiFi van het toestel heeft meer tijd nodig dan verwacht om geopend te worden.
Wacht enkele seconden.
Kies Opnieuw proberen.
Uw smartphone kon niet met uw Miele toestel worden verbonden. De Miele app geeft de melding Verbindingsfout en de foutcode 2.1.24.
Wacht enkele seconden.
Kies Opnieuw proberen.
Kies Alternatieve verbinding.
Volg de aanwijzingen in de app om een handmatige verbinding met de WiFi van het huishoudtoestel tot stand te brengen.
Android: wacht tot de WiFi van het Miele toestel in het keuzemenu verschijnt. Selecteer de WiFi van het Miele toestel.
Verklein de afstand tussen het huishoudtoestel en het mobiele toestel.
Opmerking: let erop dat u het mobiele toestel niet te dicht bij het Miele huishoudtoestel houdt.
Kies Opnieuw proberen.
Kies Status aanpassen in de Miele app.
Ga terug naar het begin van het verbindingsproces.
Activeer de WiFi van het toestel en volg de aanwijzingen in de app.
Kies Nummer aanpassen.
Voer het serienummer handmatig in. U vindt het 8- of 9-cijferige serienummer op het typeplaatje na de schuine streep.
Voor Android:
in de WiFi-instellingen van het mobiele toestel staat een lijst met opgeslagen/bekende WiFi-netwerken.
Verwijder daar alle bekende WiFi-netwerken die beginnen met “Miele”.
Probeer opnieuw aan te melden.
Voor iOS:
in de WiFi-instellingen van sommige Apple-toestellen staat geen “Lijst met bekende/opgeslagen WiFi-netwerken”.
De WiFi van het huishoudtoestel moet worden gestart. Daarna wordt in de instellingen bij WiFi de verbinding met de WiFi van de Miele toestellen zichtbaar.
Tik op “i” achter het item in de lijst.
Kies daar Dit netwerk negeren.
Verbind uw huishoudtoestel met de router direct via WPS, zonder eerst naar de Miele app te gaan.
Als de router en het huishoudtoestel aangeven dat u verbonden bent, kunt u de Miele app starten.
In de app ziet u het huishoudtoestel dan al en u kunt het opnemen door Toevoegen te kiezen.
Als de verbinding zonder Miele app niet lukt, kan dit mogelijk liggen aan een onjuiste netwerkinstelling.