Er is een probleem met de verbinding.
Controleer de internetverbinding.
Miele app:
Controleer de verbinding en breng deze weer tot stand, bijv. door de status van het toestel in de Miele app te volgen.
Ga als volgt te werk om de verbindingsstatus te zien:
Open de Miele app.
Kies bij “Apparaten” het gewenste apparaat.
Als er geen verbinding is, ziet u dit nu.
Sterkte wifi-verbinding:
Zorg ervoor dat de sterkte van de wifi-verbinding voldoende is, bijv. via FoodView in de Miele app.
Open en sluit de deur van de oven om de herkenning van gerechten opnieuw te starten.
Als het nog steeds niet mogelijk is om gerechten te herkennen, controleer dan of er software-updates voor uw oven of module-updates beschikbaar zijn:
Ga daarvoor in het menu naar “Instellingen”.
Installeer de beschikbare updates.
Controleer in de Miele app of er module-updates beschikbaar zijn.
Installeer de beschikbare module-updates.
Controleer of er bij ELP ID een waarde wordt weergegeven die groter of gelijk is aan 05165 V5432 en bij XKM ID een waarde die groter of gelijk is aan 36097. Vanaf deze versies wordt Smart Food ID ondersteund.