Wat zoek je?Dealer zoeken
Ondersteuning voor uwSysteemintegratie

Con@ctivity werkt niet ondanks verbinding met WiFi

Con@ctivity 3.0 werkt niet, hoewel de WiFi-verbinding goed is. Con@ctivity tussen de kookplaat en de dampkap werkt niet, hoewel kookplaat en dampkap met succes zijn verbonden met het thuisnetwerk en de Miele app. Een onderbreking van de energietoevoer lost het probleem niet op.

In het WiFi-netwerk wordt ten minste 1 WiFi-repeater gebruikt.

Een klassieke WiFi-repeater bouwt zijn eigen WiFi op. De WiFi van de repeater kan weliswaar dezelfde naam hebben als het WiFi-hoofdnetwerk, maar staat technisch gezien los van dit WiFi-netwerk. De kookplaat kan bijvoorbeeld verbinding maken met de WiFi-repeater terwijl de dampkap met het WiFi-hoofdnetwerk is verbonden. In dit geval zijn de kookplaat en de dampkap weliswaar verbonden met hetzelfde WiFi-netwerk (SSID), maar met 2 fysiek verschillende cellen.

Schakel de WiFi-repeater tijdelijk uit, zodat kookplaat en dampkap fysiek met dezelfde cel zijn verbonden.

Als het wel lukt door de WiFi-repeater tijdelijk uit te zetten, controleer dan of de WiFi-repeater met een eigen WiFi-netwerk (SSID) kan worden geconfigureerd. Verbind vervolgens de kookplaat en de dampkap met een WiFi-netwerk (SSID).

Als alternatief kunt u de volgende oplossingen proberen:

  • Hoewel de aanmelding geslaagd is, werkt Con@ctivity niet

  • De dampkap schakelt zich pas enkele minuten na het inschakelen van de kookplaat in

Handmatig zoeken

Handmatig zoeken

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind uw handleiding
Technicus boeken

Technicus boeken

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons