StartpaginaService en ondersteuningBrochures en vakbladen

Whitepaper, brochures & vakbladen

In onze magazines kunt u lezen over praktijkgerichte voorbeelden op het gebied van hotels en verpleeg- en verzorgingshuizen en over onderwerpen uit de medische toepassingstechniek. Bovendien heeft u de mogelijkheid om actuele brochures te maken en om toepassingsgerichte tips te lezen in onze whitepapers.

Close-up van glanzend schone borden, glazen, schalen en bestek

Whitepaper

De eerste indruk telt! Gasten hebben geen begrip voor smerig bestek, hardnekkige verkleuringen op het servies of glazen met vlekken. De Miele Whitepaper verstrekt informatie over de oorzaak van verkleurd servies en over hoe spoelgoed hygiënisch zuiver wordt behandeld en geeft tips en trucs voor de onberispelijke eerste indruk.

iPad met meer informatie over Miele Professional.

Brochures

Spoelsysteem, reinigingsmiddelen of documentatie: Miele Professional heeft voor iedere uitdaging de geschikte oplossing. Talrijke praktijkvoorbeelden en totaaloplossingen in de Miele brochures laten zien hoe branchespecifieke uitdagingen van tandheelkundige- tot wasserijtechniek worden aangegaan – voor perfect glanzende topprestaties, hygiënische reinheid en analytisch zuivere resultaten.

Stel eenvoudig uw eigen Miele brochure samen

Bent u geïnteresseerd in onze producten? Maar u wilt niet meteen onze omvangrijke brochures aanvragen? Maak dan gebruik van de service “Mijn brochure” en maak uw eigen, persoonlijke brochure. U kunt hier de producten kiezen waarin u geïnteresseerd bent.

Magazine

Verpleegkundige legt bordspel uit in een verpleeghuis.
Voor verpleeg- en verzorgingstehuizen
PROconcept

Kwaliteit in de ouderenzorg gaat ons allemaal aan. Het magazine PROconcept van Miele Professional bespreekt trends en branchevoorbeelden en verduidelijkt waarom een hoogwaardige wasbehandeling en professionele vaatwastechniek de hygiëne en het welzijn van bewoners en personeel verhogen.

Close-up van handbel bij de receptie van een hotel. Receptionist en gast op de achtergrond
Voor hoteleigenaren en horecaondernemers
welcome & stay

De eerste indruk telt. Hygiënisch schoon wasgoed, donzig zacht badstof en stralend schoon servies zorgen ervoor dat gasten in het hotel of restaurant zich goed voelen. Hoe trends, gastvrijheid en duurzaamheid op succesvolle wijze met elkaar kunnen worden gecombineerd, kunt u in ons magazine welcome & stay lezen.

Overige vakbladen

Close-up van handen die gereinigde tandheelkundige instrumenten op een dienblad leggen

AKI – Arbeitskreis Instrumentenaufbereitung (werkgroep instrumentenbehandeling)

De werkgroep instrumentenbehandeling (“Arbeitskreis Instrumentenaufbereitung” (“AKI”)) is een commissie van experts die over vergaande kennis en ervaring beschikken op het gebied van behandeling van chirurgische instrumenten. Dit is een interdisciplinaire en branche-overkoepelende werkgroep die zich bezighoudt met het verzamelen van vakkennis voor het waardebehoud van instrumentenbehandeling.

Doelstellingen van de werkgroep zijn “het uitwerken en ter beschikking stellen van praktijkgerichte informatie voor de juiste behandeling van herbruikbare medische hulpmiddelen, met de nadruk op medische instrumenten”.

Desinfectiemiddel in twee flessen.

aseptica

In het magazine staat praktische informatie met betrekking tot het uitvoeren van reinigings-, desinfectie- en sterilisatiemaatregelen bij de herverwerking van instrumenten en hiervoor worden oplossingen aangereikt. Tevens wordt informatie verstrekt over oppervlak- en handhygiëne etc., nieuwe technieken en onderzoeksresultaten, over aanbevelingen, wettelijke voorwaarden, maar ook over infectiologische en epidemiologische onderwerpen.

Aseptica is bedoeld voor personen die ervoor zorgen dat aan de wettelijke voorschriften met betrekking tot hygiëne wordt voldaan, vakmannen/-vrouwen, hygiënespecialisten, endoscopie- en OK-verpleegkundigen, hoofd en medewerkers van de centrale sterilisatieafdeling, oftewel iedereen die zich in de praktijk bezighoudt met het onderwerp hygiëne en daarmee een hoge verantwoording heeft ten opzichte van patiënten, collega's en zichzelf.