Ondersteuning voor uwRobotstofzuiger
FAQ artikels voor Robotstofzuiger ondersteuning
- Camera voor overdracht van livebeelden
- Een gebruikersaccount aanmaken
- Fabrieksinstellingen
- Het verwijderen van een robotstofzuiger uit de Miele Scout-app bij Android
- Hoe breng ik een nieuwe WiFi-verbinding na een vervanging van de router of een wijziging van het wachtwoord tot stand?
- Meerdere smartphones/tablets voor het bedienen van de robotstofzuiger
- Ondersteunde tekens van het wifi-wachtwoord in het thuisnetwerk
- Opslaan van video-overdracht
- Pairing-modus afhankelijk van de softwareversie activeren
- Resolutie van het videobeeld
- Robotstofzuiger verkopen/weggeven
- Slecht beeld
- Starttijd instellen
- Systeemvereisten voor smartphones, tablets en thuisnetwerken
- Vereisten voor de smartphone/tablet
- Vertragingstijd overdracht van livebeelden
Technicus boeken
Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek24/7 ondersteuning
Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons